Åndedrætsterapi

Ryd op i underbevidstheden, og slip de negative følelser!

Når en følelsesmæssig oplevelse er alt for smertefuld, og vi ikke umiddelbart bliver forløst fra den, lagres den i vores underbevidsthed. Her opbevares oplevelsen på et ”lager” af oplevelser – og oplevelsen huskes detaljeret af underbevidstheden i form af følelser og beslutninger.

Dette ”lager” af tanker og oplevelser i underbevidstheden er en del af dit fundament. Det har indflydelse på din personlighed og på, hvordan du tænker og handler.

Kort sagt er underbevidstheden afgørende for kvaliteten af dit liv. Er ”lageret” fyldt af negative tanker, kan det i værste fald betyde, at du bliver tappet for energi, eller at du føler træthed, distraktion, manglende livsglæde, manglende kærlighed, angst eller bliver syg.

Nogle traumer ligger så langt tilbage, at vores sind ikke kan huske oplevelsen, men kroppen husker dem. Du vil opleve, at du ved åndedrætsterapi kan få forløst gamle uløste traumer.

Hvad er åndedrætsterapi?
Det er en dybdegående og forløsende terapiform, som er baseret på en helt enkel åndedrætsteknik. Via åndedrættet kommer du i kontakt med dine følelser og din livsenergi.

Resultatet er en befriende indre ro og en grundlæggende følelse af tryghed.

Åndedrætsterapi handler om at forløse stress og traumer for derigennem at opnå behagelige bevidsthedstilstande. Det kan være som at gennemføre en fysisk anstrengende opgave for derefter at komme til et dybt afslappende sted inde i sig selv.

Du får ganske enkel installeret nye livsbekræftende tanker.

De fleste kan uden besvær gennemføre en åndedrætssession og du bestemmer selv tempoet.

Åndedrættet er broen imellem krop og sjæl.

Ofte bruger jeg Tankefeltterapi, NLP, Reiki healing og zoneterapi sammen med en åndedrætsterapi, da det er en god kombination, som kan fremme processen. Men det afhænger helt af den enkeltes situation og behov.

En session vil typisk tage 1 time, og herefter vil vi aftale det videre forløb. Du vil ofte være ret træt efter en behandling.

Åndedrætsterapi/TFT/EFT behageligheds tips

Disse tips giver dig størst mulig værdi og mindst muligt ubehag i forbindelse med dine Åndedræts- og TFT/EFT sessioner.

Stol på dine egne fornemmelser og vær ansvarlig for dine egne resultater!

Hav løs påklædning på, når du skal trække vejret. Fjern sko, bælter og stramtsiddende tøj. Fjern alle smykker og briller.

Kvinder bør tage evt. BH af, da mange giftstoffer bliver frigivet og skal transporteres bort af lymfesystemet til bl.a. nyrerne, hvor de bliver frigivet til blæren.

Det er vigtigt at drikke vand før og efter en session. Vandet hjælper til at skylle giftstoffer ud og du undgår at blive dehydreret. Undgå voldsom vandindtagelse umiddelbart før en åndedrætsterapi, da det kan betyde en afbrydelse af sessionen.
Spis let før og efter sessionen. For meget mad undertrykker følelser og kan mindske værdien af din session.

Efter en session kan du være lidt rundt på gulvet. Tag det roligt i trafikken efter en session. Processen er ofte dybere, end den forekommer.

Massage og zoneterapi er godt både før og efter du modtager åndedrætsterapi, fordi det hjælper med yderligere at frigive følelser og giftstoffer fra kroppen.

Undgå cigaretter, stoffer, alkohol, og kaffe før og efter en session. Det modarbejder ofte de resultater, du ønsker.

Fortæl, hvis du er gravid, har kræft, epilepsi, pacemaker, modtager anden terapi, er HIV-positiv eller får lægeordineret medicin eller andet, du mener, jeg som terapeut skal vide, så jeg kan tilpasse din session til dine behov.

1 kvinde på græseng 150 x 150

 

2 vand dråber 150 x 150

 

3 Rebirth 150 x 150

 

5 vand i stråle i luften 150 x 150

 

6 krystaller 150 x 150